onsdag

Ja idag var det en stor dag för mig, o det var att jag hade uppskrivning. Men den stora dagen försvann efter att jag hade gjort provet alltså jag klarade tyvärr inte det, alltså 49 poäng när godkänt är 52 poäng. Men det bästa med att jag inte klarar det är att jag har familj, vänner och en underbar pojkvän som stötar mig hela vägen. så jag vet att jag kommer klara det!
men just nu tar jag helt nya tag o försöker klara uppkörningen som är på tisdag!
 
Nog om det, jaaa vad kan man säga jo rögle spelade ikväll borta mot karlskoga, o då som vanligt så förlorade de, med 4-0 :/ men ni får ta nya tag på fredag då det spelas mot Asplöven! 
 
Nu kommer jag till det absolut bästa av hela det här inlägget o det är att på fredag så ska jag hem till min fina älskling o träffa hans mamma (o släkt på hans mammas sida) det kommer nog bli väldigt kul faktiskt :) men det som kommer bli absolut bäst är då att jag får träffa älskling o mysa med han! 
 
Nu blir det snart hoppa i sängen o sova för man ska upp tidigt imorgon bitti :/ 
 
Ha en fortsatt bra kväll alla mina fina läsare!
 
 
 
-Christine
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0