2011-12-18

nu är mitt 15 dagars uppdrag slut.. så får se hur mycket uppdateringa det blir nu för har riktigt mycket att göra i skolan nu så tror inte jag kommer hinna så mycket men jag skriver om jag hinner som sagt..

aja idag har jag i alla fall varit med Erika Lundahl, Erika Svensson, Fredrik, älskling och Emil och jag har haft det riktigt roligt, och just nu sitter jag hemma hos Fredrik och spelar lite det blir vell sängen snart för att vi ska iväg hem vid tolv imorgon för att vi ska på lucia kaffe hos min kära stora syster, kommer bli riktigt mysigt faktiskt!
Sen är det ju skola igen på Måndag :/ men det är inte alls långt kvar nu till jullovet som börjar på onsdag efter fem och det ska faktiskt bli riktigt gött!
Sen är det ju också jullafton på lördag och jag längtar faktiskt mycket för ska hem till mormor, men Älskling ska inte med så det kommer ju bli tråkigt utan han men men.. han kommer ju igen och det är ju bra om vi är ifrån varandra lite så vi hinner sakna varandra också! :D <3
Fast den 22 kommer min kära syster, hennes kille och min kära syster son hem till oss så ska vi ha våran första jul hehe :) eller ja Emils aldra första jul.. kommer faktiskt bli riktigt mysigt!
Nu orkar jag faktiskt inte skriva mera har ont i tummarna hehe.. så ni får ha det bra :D
Älskar min Jesper Eriksson till 100000000000 <33333
Ska ni hitta på på julafton då? :)


Kommentarer
Jepoooor

ska sakna min älskling, o sen öppna presenter osv <3

älskar min äsling till 1000000000000 <333333333333333

2011-12-18 @ 01:18:44
Erika

sv: Det var det absolut :)<3

2011-12-18 @ 01:56:30
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Mickis

Ja detta året blev d ju inte lucia kaffe precis. Ja d ska bli mysigt på torsdag. Ja Emils första jul tänk dig syster för ett år sen tid du i grät i köket för att du skulle bli moster. Min älskade lillasyster <3 att man kunde bli så glad d ana ja inte. Sed på torsda. Love ya

2011-12-18 @ 21:56:37
URL: http://Mammatillemil.devote.se
Mickis

Ja detta året blev d ju inte lucia kaffe precis. Ja d ska bli mysigt på torsdag. Ja Emils första jul tänk dig syster för ett år sen tid du i grät i köket för att du skulle bli moster. Min älskade lillasyster <3 att man kunde bli så glad d ana ja inte. Sed på torsda. Love ya

2011-12-18 @ 21:58:07
URL: http://Mammatillemil.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0