25 november

idag är det den 25 november och det betyder att det är dagen efter jul, och jag skrev inget inlägg igår för att vi har hemma rätt sent så men ja.. 
Som sagt det var julafton igår och det var riktigt mysigt, fick Zlatan boken som jag har velat ha ett tag nu, så nu ska jag bara läsa till kapitel 16 så ska jag och Fredrik tävla om vem som läser ut den fortast hehe får se hur det går.. ja jag fick två klockor också en lime grön och en rosa, fick micro sd kort till min mobil också så att jag kan ha några låtar på min mobil...
aja som sagt det är den 25 idag och då har vi varit på båten till Danmark och handlat lite, mysigt.. sen var vi i örkelljunga hos tommy och ulrika det var också mysigt.. och nu sitter jag här framför datorn och snackar med min älskling och Fredrik hehe :)
IMORGON bär det av hem till min Älskling längtar sjukt mycket redan!!!<3
vad har ni fått för något kul i julklapp?


Kommentarer
äsling <3

hehe har läbgtar sjuk mkt dessa dagarna :O <3<3

2011-12-25 @ 20:30:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0