16 november

Idag är det då onsdag och det betyder premiär av BREAKING DAWN! men jag ska inte se den förräns på fredag om där är platser kvar men det hoppas jag verkligen :)
btw. nu är det inte långt kvar till jul och jag har inte skrivit min önskelista än :O så det får jag göra snart så att mamma vet vad hon ska köpa till mig.. :) 
och en sak till jag vill skriva.. jag har ju inte riktigt utryckt mina känslor här men det tänkte jag faktiskt göra idag, jo det är så att jag verkligen inte orkar vara i skolan mera nu men jag får hålla ut i något år till men det känns som om när jag går upp på morgonen så vill jag bara liksom ligga kvar och somna om.. 
aja får ta allt positivt jag har ju mina underbara vänner i skolan och min familj där hemma och min underbara älskling! <3 jag verkligen älskar er allihopa! <3


Kommentarer
Erika

Love u too<3

2011-11-16 @ 15:57:11
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Mickie

Du får härda ut syster, du har snart bara ett år kvar. D blir nog lättare med tiden, till våren blir d nog roligare i skönare o gå till skolan. Kämpa på!

Du vet att du kan ringa om du behöver prata eller kanske bara va lillasyster för en liten stund.

Vi älskar oxå dig!

2011-11-16 @ 17:54:18
URL: http://mammatillemil.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0