6 oktober

gud vad dålig jag är på att uppdatera får vell börja göra det mer nu. Idag är det i alla fall den 6 oktober och jag fyller år den 21 oktober längtar riktigt mycket faktiskt även om jag bara fyller 17 år.
Har även varit ledig idag ifrån skola pga att vår idrottslärare inte har varit i sverige så har vell passat på att göra massa läxor och lite annat på datorn.. 
Fredag imorgon gött liksom ska hem till älskling då och försöka få bort alla mina jävla prickar på kroppen (Y) får vell se hur det går.. 
Orkar inte skriva mera nu för tänkte sova. 
Kommer ett inlägg imorgon med hoppas jag om jag inte har för mycket att göra :) <3


Kommentarer
Anonym

svara på min fråga då, tack :)

2011-10-10 @ 17:59:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0