frågestund 1

Detta är då min aldra första frågestund och jag trodde faktiskt inte jag skulle få någon fråga men fick faktiskt några stycken. 

1. hur många har du haft sex med osv och hur många har du vatt tsm med, berätta om ditt förhållande med dina ex och relationen till dem nu.
Svar: jag har haft sex med tre stycken. jag har varit tsm med 10 11 st vad jag kommer ihåg just nu. jag pratar knappt med mina ex längre, så är inte änns vänner med dom iheller.

2. Hur träffades du och din kille?
Svar: vi träffades genom skype.
3. Hur många har du varit kär i på JB i ängelholm?
Svar: två stycken bara faktiskt, men just nu så är det bara en. :)

4. Hur många har du haft sex med? 
Svar: som jag skrev där uppe tre stycken bara.
Tack så mycket för frågorna.. nästa frågestund kommer nog upp på onsdag nästa vecka så fråga gärna på.


Kommentarer
carro

har du haft sex med jesper än?

2011-10-26 @ 15:37:31
annelie

1.har du sugit av jesper än? =)

2.tycker du om svarta människor??

3.vad tycker du om lebbar?

4. skrattar du åt handikappade?

5. har du varit full nån gång?

6. Har du testat knark någon gång?

7.kan du inte börja med lite video-bloggar? det gör bloggen mycket roligare ;)!

tacksam för svar :*

ps. din blogg är så fin <3

2011-10-29 @ 00:22:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0