Helgen

ja denna helgen har både varit toppen men oxå i botten! Det började med att älskling åkte hem i torsdags utan att jag hann säga hejdå till honom :( det var verkligen botten!
Sen i fredags så var man i skolan till typ ett tiden sen stack man hem för att göra vid sig för att sen på kvällen sticka till fina Erikaefter det så väntade vi på Rebecca Andersson, Rebecca Lundahl och Matilda Sturesson för att sen dra vidare mot Helsingborg vid tio tiden! När vi kom till helsingborg så gick vi runt och letade efter en massa ställen att gå till vi hittade ett som heter Tempel då typ vid tolv ett tiden som vi var på resten av kvällen. Träffade även min fina älskling, det var riktigt underbart att få träffa han där men sen hände lite saker som jag inte ville skulle hända men jag nästan visste att det skulle hända tyvärr! men det har vi rätt ut nu får vi hoppas i alla fall!
Vi drog sen hem vid kvart över 4 till Ängelholm, men vi var så jävla trötta så vi tog en taxi ifrån stationen i Ängelholm hem till Erika igen! Sen på natten så mådde jag inte alls bra jag tror jag visste vad det berodde på...
 
På lördagen så blev det att jag blev hämtad av pappa så drog vi o handlade sen drog vi hem så sov jag ett tag tills mamma kom hem för var riktigt trött! När mamma kom hem så bakade vi en massa goda kladdkaksmuffins! MUMS!
 
På söndagen så var det dags för julmarknaden o ja den gick inte riktigt som vi hade planerat, men så är det ibland tyvärr! 
 
Får ju inte glömma att nu är det bara tre veckor kvar fram till julafton! 
Längtar ni till julafton? :)
 

- Christine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0