16 februari

Jag vet att jag inte har gjort ett inlägg på sjukt länge så nu hade jag lite tid över till ett litet inlägg.
I förrgår så var det ju alla hjärtansdag och då bjöd min söta älskling mig på lite mat och det var mysigt fast jag lämnade mycket och jag kände att jag inte kunde göra det egentligen eftersom det var han som betalade.. men men jag gjorde det endån, sen gick vi in på ica och då köpte jag en buket med lite rosor och ett fint hjärt choklad.
Juste vi har också varit på praktik denna veckan och jag är på träningsakademin i Ängelholm och det är faktiskt rätt mysigt förutom att jag får vika handdukar, tvätta, städa, diska och lite annat sånt skit göra.. det jag mest vill göra när jag är där är att svara i telefon och hjälpa kunder och sånt det är faktiskt riktigt roligt..
Men idag så har jag faktiskt varit med på ett jobbigt pass där men ja.. Jag klarade det bättre än vad jag trodde i alla fall. Imorgon blir det att vara med på antingen två pass eller bara ett det får jag se hur mycket jag orkar imorgon.
Idag fyller även Victoria 18 år grattis till dej Vicky hoppas du får en fin och underbar dag!<3
Det är även fredag imorgon och då har jag lovat min lillasyster att färga hennes hår och bara mysa allmänt med familjen för på söndag så bär det av hem till älskling och mysa med hans fina familj och hans fina hund Daisy <3
På lördag så blir det hockey och jag känner att jag inte har varit där på hundra år så jag måste dit på lördag, ska även träffa Erika Lundahl, Erika Svensson och Fredrik Eriksson där ska bli kul för saknar er skit mycket! Erikorna ska även få sina presenter då och jag hoppas dom kommer gilla det faktiskt :)
Nu har jag skrivit mycket här så om ni vill veta något mera så skriv gärna så! <3


Kommentarer
Erika A

Låter som om du har haft en bra vecka :) Verkar som om din helg kommer att bli bra med! ;) får ses snart tycker jag! <3

2012-02-16 @ 17:46:42
URL: http://somethinglikethatyouknow.blogg.se/
Jesper Eriksson

hehe älskar dig hjärtat, lov snart :) det ska bli så mysigt <3

2012-02-16 @ 22:03:02
URL: http://jespereriksson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0