27 februari

Nu är snart denna månaden också över, shit vad tiden går fort asså.. Och nu är vi i skolan igen efter ett kort och mysigt lov med en massa One tree hill, Glee, Jersey Shore och Walking dead.. men jag hade velat att lovet skulle varit lite längre i alla fall.. 
Men tillbaka till skolan. denna dagen har varit sådär, var helt död när jag vaknade orkade verkligen inte dra till skolan men jag fick dra dit endån och ja... så fick jag reda på imorse att jag skulle ta över min lillasysters barnpassning så det blev ingen vilande sen iheller FML... 
jaja man får ju göra det endån så får min lillasyster ta det på onsdag...
OCH FÖRESTEN DET SNÖAR NU IGEN OCH JAG SOM TRODDE ATT DET VAR LOV NU FML AGAIN!


Kommentarer
Johanna

Love you too <3

2012-02-28 @ 18:53:25
URL: http://johannasondergaard.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0