7 februari

jag har inte mått så bra nu på sista tiden för att det har hänt lite saker som jag inte kommer ta upp här alls, plus att jag är sjuk, förkyld och lite migrän...
Idag är det i alla fall tisdag och då händer inte så mycket förutom att jag ska bara hem och mysa med min älskling och kolla glee och kanske lite one three hill också får se vad som händer..
Onsdag imorgon och det betyder att vi slutar elva om inte vi ska ha avslutning på psykologin och det hoppas jag inte för orkar faktiskt inte med det just nu...
Längtar till i helgen för då ska man passa en helt underbar unge!<3 Emil <3 sen kommer även Paulina och så ska vi kolla film och äta lite tacos mysigt mysigt <3
Nästa vecka är det APU rätt skönt att slippa skolan faktiskt :) Sen lov efter ännu skönare! och det är alla hjärtans dag på tisdag föresten då får mabn se om man hittar något till älskling :) <3
Föresten det är även 9 månader sedan på torsdag som jag och älskling blev VI! <3 Älskar dej sjukt mycket Jesper Eriksson!!! <3333


Kommentarer
Mickie

Vart ska du ha apu nånstans

2012-02-07 @ 20:52:04
URL: http://mammatillemil.devote.se
Jesper Eriksson

Hehe ja det e 9 månader imorgon, älskar dig mitt hjärta <3<3

2012-02-08 @ 12:59:08
URL: http://jespereriksson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0