9 februari

Det ända jag vill skriva idag är att mina vänner är det bästa som har hänt mig men det känns som om jag glider ifrån vissa och det känns inte alls bra :/ vet inte vad jag ska göra för att jag ska ha kvar alla.. när jag är med vissa av mina vänner så ändrar jag mig för att dom ska tycka om mej och sen när jag är med vissa så ändrar jag mig igen... jag vet inte hur jag ska vara längre.. det är skit jobbigt. vill inte behöva ändra på mig hela tiden!..
Jag älskar er mina vänner mer än allt annat! utan er skulle jag inte haft kvar mina fötter på jorden! <3

(min familj och pojkvän ni betyder också allt men har det riktigt bra med er just nu! )


Kommentarer
Jesper Eriksson

älskar dig hjärtat, du har alltid mig det vet du bara o snacka med mig om det e ngt <3

2012-02-09 @ 09:27:21
URL: http://jespereriksson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0