27 Januari

Denna veckan har varit sjuk egentligen, först lite bråk med några kompisar som egentligen inte var något som är bra nu. Sen igrå kom min lillasyster hem gråtandes för att en tjej i hennes klass var elak mot henne. Och nu inatt så har någon slangat bensin ifrån bilen och slått in en rutan.. Polisen kom inatt så har inte sovit sen 2 inatt. Pappa är riktigt sur och det förstår jag för varför ska man förstöra för andra hela jävla tiden ? han kan ju fan tänka sig själv in i denna situationen.. om hans jävla bil skulle blivit slangad och nästan tagen.. FY FAN!!
Aja denna dagen får jag hoppas blir bra för jag och Älskling ska hem till han för att vi har inte träffat hans mamma och pappa på ett tag nu plus att han mamma har precis fyllt år så ska vell fira henne lite.. Sen imorgon så ska vi kolla på när Fredrik spelar cup och då träffar man även bästa Erika Lundahl <3


Kommentarer
Erika

Aw du är söt hjärtat, du är bäst! Love u <3

2012-01-27 @ 12:09:30
URL: http://icanpikan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0