14 mars

1. Hur bor du: med min familj och mina två katter i den fina Ängelholm 
2. Brukar du komma i tid: för det mesta ja
3. Hur lång är du: 1.70 sist jag kollade.
4. Kan du laga mat: Jadå.
5. Vad jobbar du med/pluggar: Jag läser Medieprogrammet på John Bauer.
6. Vad har du på dig just nu: jeans, tröja, skjorta :)
7. Har du någon fobi: Spindlar, höjder, smärta
8. Hade du en bra kväll igår: ja det hade jag vell.
9. Vilket är ditt senaste inköp: marabou choklad.
10. Din favoritdryck på morgonen: Apelsin juice

11. Var fick du dina senaste pengar ifrån: CSN
12. Har du sovit i din egen säng inatt: japp
13. Vad hade du sönder senast: kommer inte ihåg
14. Vem snackade du med senast: mina underbara vänner <3
15. Varm favoritdricka: Varm oboy
16. Favoritdricka när du är riktigt törstig: Juice och cola
17. Alkoholhaltig favoritdricka: Cider och öl
18. När gjorde du senast något riktigt dumt: kommer inte ihåg
19. Saknar du någon just nu: Min morfar som inte finns längre :(
20. Vad ska man göra för att få dig irriterad: säga elaka saker och peta på mig.
21. Någon jag stör mig på: Falska människor!
22. Intressen: Vara med mina underbara vänner och min underbara pojkvän och även vara på hockey.

23. Senaste person du kramade: Erika Axelsson <3
24. Senaste person du ringde: Jesper <3
25. Senaste person som ringde dig: Jesper <3
26. Vad drack du senast: Apelsin Juice
27. Vill du ha barn: i framtiden? Klart jag vill!<3
28. Längtar du till din nästa födelsedag: Ja klart som fan jag gör!
29. Har rakat dina ben någon gång: japp
30. Är du sugen på något nu: japp COLA!
31. Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:  dricker inte kaffe

32. Använder du hudkräm: Ibland. 
33. Attraheras du av män med skägg: Ja :) min pojkvän har det så klart jag gör :P<3
34. Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop 
35. Brukar du baka: ibland :)
36. Röstade du i det senaste valet: nej
37. Är du nöjd med ditt liv som det är nu: ja det kan man vell säga
38. Vilken låt lyssnade du senast påLMFAO – Sexy And I Know It
39. Har någon annan sovit bredvid dig inatt: Japp min söta pojkvän <3
40. Vad tycker du är äckligt: att se någon spy... och blod!
41. Har du pengar på mobilen: Japp...
42: Är du i en relation just nu? Klart :D
43. Har du någonsin förlorat en nära vän? Ja många ggr.. 
44. Var vill du befinna dig om två år? På en högskola någonstanns :)
45. Har du planer för framtiden? Ja!
46. Vem var den senaste personen som gjorde dig arg? någon i skolan.
47. Hur många personer kan du berätta allt för? 4 stycken
48. Vad gör du om en vecka? sitter i skolan.
49. Vad gjorde du vid den här tiden igår? Ingenting, bara skolan.
50. Två saker du vill ha just nu: Sol och pengar :D<3





Kommentarer
Mickis

2012-03-14 @ 19:36:58
URL: http://Mammatillemil.devote.se
Mickis

2012-03-14 @ 19:37:40
URL: http://Mammatillemil.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0