26 november

Jag har mått väldigt dåligt nu på sista tiden för det mesta är det skolan men det är inte allt jag vet inte vad det kan vara för jag vill ju verkligen kunna må bättre men just nu så tror jag inte att jag kan göra det..
 
Jag vill ha någon som verkligen bryr sig om mig, som verkligen kommer hem till mig när dem märker att jag mår dåligt.. det har aldrig hänt o det kan bero på att jag aldrig har haft riktiga kompisar om man säger så jag har varit mobbad i nästintill hela mitt liv o det sätter sig inombords så jag är rädd att ta in personer i mitt liv för jag tror att dem bara vill vara med mig för att ta reda på en massa saker om mig för att sen gå runt o snacka en jävla massa skit. Jag vet inte om det har hänt nu för jag känner att jag glider ifrån väldigt många vänner just nu. Men det är alltid jag som tar iniativet o hör av mig o det pallar jag verkligen inte med nu längre...
 
Allt är bara skit nu! dem ända som ställer upp för mig just nu är min familj, även min storasyster o hennes familj! Tack ni betyder allt o lite till för mig utan er så hade jag nog inte stått här jag står idag!
 
Jag glömde även nämna att min kära pojkvän är den som verkligen får mig att må bra, han får även mig att inte tänka på att jag har varit mobbad utan bara gå till skolan o göra det jag ska o sen sticka hem igen! Enkelt liksom! 
 
Jag vet att det är folk som tar åt sig av detta jag har skrivit men det är bra för det ska ni göra för jag orkar inte ha det såhär mer! Vill ha vänner som ringer mig o frågar om vi ska ta en fika, vill ha vänner som kommer hem till mig o sätter igång en film och tittar tillsammans med mig! Jag vill ha vänner som verkligen bryr sig om mig! Jag vill ha vänner som alltid stannar hos mig vad som än händer!


Kommentarer
Miickiiz

Klart jag finns o d kommer jag alltid göra!!! Älskar dig lilla syster!!!

2012-11-26 @ 21:01:44
URL: http://mammatillemil.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0