Negativ

Jag vet inte vad det är som händer med mig! Är negativ hela tiden o har ont hela tiden, det är som om jorden håller på att gå under.
Mår inte alls bra just nu, men kompisar o skolan det jag är lycklig över just nu det är att jag har min underbara pojkvän som bryr sig verkligen om mig men även min fina familj som finns där för mig hela tiden... Jag vill bara att allt ska bli som förr med alla mina kompisar, jag känner mig hatad varför gör jag det?? jo för jag känner mig ensam rätt ofta vet inte vad jag ska ta mig till.. Går ut skolan om några månader och då ska jag verkligen få ordning på mitt liv o sortera ut vilka som är mina riktiga kompisar o vilka som inte bryr sig alls...
 
Jag känner att skolan är bara skit just nu! 
 
(Jag dömer inte ut någon just nu så fråga inget för jag orkar verkligen inte svara)
 
Jag bara vet inerstinne vilka som betyder sjukt mycket för mig o vilka som inte gör det o det kommer inte komma ut på ett bra tag kan jag säga!
 
Förlåt mig om jag inte mår bra men jag vill oxå säga till när jag inte mår bra o som sagt det gör jag verkligen inte just nu!
 
Ha det bra alla mina läsare!
 
- Christine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0