Studenten 2013

 
Jag vet att det inte har blivit något inlägg på länge, har inte haft ork till att skriva för det har hänt så mycket nu sista tiden, någon dålig men många bra. den dåliga kommer jag inte ta här för det är liksom mitt privat liv.
Dem bra sakerna som har hänt det är att jag fick mina studentgrejer igår riktigt kul var det!
 
här är bild på min mössa!
 
o här är bild på min fina tröja
 
jag köpte ju fler grejer än så men dom får ni se på studentdagen!
 
den andra bra saken som har hänt är att jag har fått tillbaka kontakten med en helt underbar vän igen Caroline Melin
 
ja det dåliga kommer jag inte berätta här som sagt..
 
O föresten glad alla hjärtans dag!
 
Nej nu får jag ta tag i lite saker! mår väldigt dåligt just nu men jag får försöka fixa ändå!
 
Släng gärna hit lite kommentarer!
 
- Christine


Kommentarer
Carro

Aaw sötnos <3

Svar: det är du som är söt vännen <3
christine

2013-02-14 @ 15:23:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0