Balen

I mitt förra äínlägg så sa jag ju att jag skulle skriva om balen, studentfester o champagnefrukosten, så i detta inlägget så blir det balen..
 
Det som jag tror kommer vara tråkigt med denna balen det är att jag kan inte bjuda min pojkvän för att han går inte på skolan längre, men ja blir nog att gå med fina kompisar då istället! o det är ju oxå kul!
 
Nu har jag ju äntligen min klänning oxå, så nu är det bara skorna o lite accesoarer som saknas men det hinner jag fixa innan det kommer!
 
Ha det bra alla mina läsare
 
 
- Christine


Kommentarer
Caroline

Vilken fin klänning du har hittat :)

Svar: Tack så mycket! vi får ta o ses snart! <3
christine

2013-01-24 @ 23:06:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0