Vad ska jag skriva om??

Pappa kom med en mycket bra idé om att jag kunde skriva om studenten som nu sakta men säkert börjar närma sig!
Det kommer bli den bästa dagen i mitt liv, då när jag springer ut ifrån skolan och ser alla människorna som verkligen är där för min skull, för att det är min tur att ta studenten! Men det kommer bli jobbigt samtidigt för jag kommer sakna mina klasskamrater riktigt mycket, men samtidigt kommer det bli skönt o slippa allt som har med skolan o göra ett tag! 
 
Men jag har kollat lite jag kanske kommer söka efter ett år jag slutat om jag inte har fått ett fast jobb, o då blir det mest troligen flytta till Göteborg eller lite andra ställen, tror oxå det kommer bli otroligt bra!
 
Är det något annat ni vill jag kan skriva om studenten eller andra grejer så släng gärna hit en kommentar! 
 
Ha det bra!


 
 
 
 
- Christine
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0