inte tid

Nu har jag inte bloggat på hur länge sedan som hälst men det är som sagt för att jag har hur mycket som hälst att göra tyvärr :/ så jag måste tyvärr lägga båda bloggarna lite åt sidan :( Men sen när jag inte har så mycket att göra längre så hoppas jag att jag kommer igång på riktigt igen!
Nu har jag lite tid o blogga i alla fall! 
På fredag är det studiedag och det är sjukt gött för nästa vecka är det lov oxå, men på måndagen o tisdagen ska man till skolan ändå för att göra en liten överaskning :P plus att jag har körlektioner på måndagen, tisdagen och torsdagen plus en massa rep i veckan o även en massa plugg så känns inte som jag kommer ha så mycket tid över :( 
 
Nej nu ska jag fortsätta med denna tråkiga historian! vill ni ngt så är det bara och kommentera! ha det bra :D
 
-Christine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0